fredag 14 oktober 2016

Mitt namn är Ponyo Ladmarken och jag har just fyllt 19 år. Jag är en flicka på 1,60 m lång. Jag har havsblå ögon, som folk ibland säger glittrar. Mitt bruna, långa hår som har lockar i sig är fylld med gyllene slingor. Jag har lite tjock underläpp, och min näsa är fylld med fräknar och böjer sig upp. Jag bär ofta kjol, men det kan variera med tröjor, linnen osv. Jag har alltid på mig knästrumpor.  Min pappa kommer från England, och min mamma från Sverige, så under min skolgång har jag fått bra betyg i Engelska. Min mamma var inte så lång, men min pappa var ganska lång. Jag har aldrig varit mycket för Matte, men jag har fått B i Svenska och A i Engelska. Mitt favoritämne i skolan är språk, och har nyss tagit studenten. När jag skaffar jobb ska jag bli forskare och forska om djur, natur och andra familjer. Jag är väldigt dålig på att sjunga, men jag är duktig på länder och att skriva. Jag är ovän med en tjej som heter Freja... Hon kom på besök hos mig och tog en hundralapp av mig! Men jag har en massa andra vänner. Det är bara några som jag verkligen har kontakt med. Mina intressen är nog att forska, skriva och bowla. Saken som fick mig att vilja bli forskare var nog för att jag har alltid varit nyfiken och alltid gillat att lära mig saker. Det jag gör på dagarna är att åka till affären och handla, skriva, hälsa på mina vänner, läsa, dansa och promenera. Jag bor med min hund Nalle. Nalle är en liten, renrasig Papillon som är väldigt nära mig. Han älskar att busa och leka med bollar, och på kvällarna myser vi i sängen och ser på film tillsammans. Jag brukar ibland vara med på TV, och även i tidningen. Jag ser så mycket framemot Nalles födelsedag! Jag har köpt ett jättefint koppel och ett jätte fin halsband till honom. Men på ett sätt längtar jag inte. Freja kommer flytta in i lägenheten bredvid! Hon kommer tjuva hos mig, och slå Nalle, och alltid spela hög musik så jag inte kan sova på nätterna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar