fredag 14 oktober 2016

Hej jag heter Lea Anderson  och är 21 år gammal.  Jag har långt rött hår, blåa ögon och jag är väldigt intresserad av mode. Jag har oftast ljusblåa jeans och en vit  långärmad tröja med mörkblåa ränder. Jag har alltid på mig smink och till min svarta dunjacka har jag min svarta hand väska. Jag är lång och smal,  jag är även ganska brun.Min röst är väldig ljus och jag pratar svenska, engelska och franska. Jag bor själv med min hund. Tycker om att gå på stan och att sminka mig och andra.
Jag tycker verkligen inte om att andra  blir retade för hur dom ser ut.
Jag hoppas att jag blir rik och berömd i framtiden. På kvällen sitter jag i soffan och kryper ner under en filt med mina gosiga valpar. Mina grannar är väldigt trevliga vi brukar alltid ha roligt med varandra. Jag är expert på mode. om du behöver hjälper med att välja kläder- hjälper jag dig. Jag drömmer att en dag bli känd författare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar