fredag 14 oktober 2016

Hej jag heter Olle Kallson jag är 21 år jag gillar att spela tennis och golf jag är väldigt stark för jag tränar ofta på gym. Jag har ett normalt ansikte, brunt hår, blåa ögon och ganska brun hy jag gillar att ha på mig Addidas byxor och ett linne. Jag pratar svenska och jag har ganska mörk röst. Jag har ett stort ärr på kinden för jag ramlade med en cykel för tre år sen. Jag är inte så snabb men väldigt snabbtänkt. Jag är rädd för ormar och spindlar. Mina framtidsdrömmar är att bli världskänd. Jag har en hemlighet som ingen vet om inte ens min bästa kompis. Jag är arg på en person och det är min kusin för han har varit dum hela mitt liv han har mobbat mig för jag har varit så kort. Jag bor i ett hus, och jag har en granne som är knarkare som hela tiden stör mig när jag ska sova. Jag har har ett näbbdjur som är två år gammalt och heter Boom han är min bästa kompis och jag har haft honom 1 och ett halvt år. Jag är arbetslös men funderar på att söka till ett jobb som journalist, för det värkar kul för då får man åka runt och träffa jättemånga människor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar